Proč wellbeing ve škole? Kdo stojí za podporou wellbeingu ve školách?
Za snahou zlepšit wellbeing dětí a pracovníků škol stojí Partnerství pro vzdělávání 2030+, z. ú., které vzniklo v roce 2020 spojením sedmi významných platforem působících ve vzdělávání v ČR. Od podzimu 2022 funguje Partnerství 2030+ jako samostatný zapsaný ústav.
V současné době je do Partnerství 2030+ zapojeno 22 organizací.
Cílem Partnerství pro vzdělávání
2030+ je aktivně přispět k naplnění cílů vymezených ve Strategii vzdělávací politiky ČR do roku 2030 a zlepšit tak učení a wellbeing dětí a snížit nerovnosti v českých školách.
Partnerství 2030+ funguje podle
metodiky Kolektivního dopadu,
v rámci principů Desatera o vzdělávání (SKAV).
Zakladatelské platformy Partnerství pro vzdělávání 2030+
Odborní partneři
Organizace Odborných partnerů se přidaly k Partnerství 2030+ v dubnu 2021 a červnu 2022:
Zakladatelské střešní organizace i odborní partneři mají své zástupce v pracovních skupinách Partnerství.
Konzultační partneři
Konzultační partneři se přidali k Partnerství 2030+ v roce 2020 a 2022. Jejich rolí je konzultovat a poskytovat zpětnou
vazbu na průběžné výstupy práce a návrhy pracovních skupin Partnerství. Své zástupce mají v obou pracovních skupinách.
Lidé
Pracovní skupina wellbeing
Na komunikační kampani se spolupodílejí členky a členové pracovní skupiny Wellbeing.
Silvie Pýchová
ředitelka Partnerství 2030+
Jakub Novák
manažer provozu Partnerství 2030+
Lenka Felcmanová
vedoucí expertka pracovní
skupiny Wellbeing
Nika Mazaníková
koordinátorka propagačních
aktivit k tématu wellbeing ve
vzdělávání, sociální sítě
Klára Červinková
koordinátorka mediální
komunikace k tématu wellbeing
ve vzdělávání
Radka Hrdinová
koordinátorka mediální
komunikace. Partnerství pro
vzdělávání 2030+